Duvel is ‘brewed to be back’ dankzij The Other Agency

Eerder deze week werd aangekondigd dat de horeca eindelijk terug kan opstarten vanaf maandag 8 juni. Duvel wil nu meer dan ooit de horeca ondersteunen en zet daarom de horeca-uitbaters centraal met de online ‘Brewed to be back’ campagne, die gelanceerd werd in Nederland en België. The Other Agency legde samen met Bas Van Hoof het ongewone verhaal van de horeca vast in een sprekende social movie: van de verplichte sluiting, over het voorzichtig opstarten van takeaway tot de laatste voorbereiding voor de heropening. De horeca is terug, Duvel ook!
Credits
Brand: Duvel Moortgat
Client team: Nils De Smet & Merel Doossche
Agency: The Other Agency
Creative Director: Jens De Maere & Ninia Daelman
DOP: Bas Van Hoof
Production team: Bas Van Hoof & Jens De Maere
Editor: Bas Van Hoof
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]