Eerder deze week werd aangekondigd dat de horeca eindelijk terug kan opstarten vanaf maandag 8 juni. Duvel wil nu meer dan ooit de horeca ondersteunen en zet daarom de horeca-uitbaters centraal met de online ‘Brewed to be back’ campagne, die gelanceerd werd in Nederland en België. The Other Agency legde samen met Bas Van Hoof het ongewone verhaal van de horeca vast in een sprekende social movie: van de verplichte sluiting, over het voorzichtig opstarten van takeaway tot de laatste voorbereiding voor de heropening. De horeca is terug, Duvel ook!
Credits
Brand: Duvel Moortgat
Client team: Nils De Smet & Merel Doossche
Agency: The Other Agency
Creative Director: Jens De Maere & Ninia Daelman
DOP: Bas Van Hoof
Production team: Bas Van Hoof & Jens De Maere
Editor: Bas Van Hoof
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]