Eerder deze week werd aangekondigd dat de horeca eindelijk terug kan opstarten vanaf maandag 8 juni. Duvel wil nu meer dan ooit de horeca ondersteunen en zet daarom de horeca-uitbaters centraal met de online ‘Brewed to be back’ campagne, die gelanceerd werd in Nederland en België. The Other Agency legde samen met Bas Van Hoof het ongewone verhaal van de horeca vast in een sprekende social movie: van de verplichte sluiting, over het voorzichtig opstarten van takeaway tot de laatste voorbereiding voor de heropening. De horeca is terug, Duvel ook!
Credits
Brand: Duvel Moortgat
Client team: Nils De Smet & Merel Doossche
Agency: The Other Agency
Creative Director: Jens De Maere & Ninia Daelman
DOP: Bas Van Hoof
Production team: Bas Van Hoof & Jens De Maere
Editor: Bas Van Hoof
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]