DVLR DDB en INNO pakken deze Kerst verrassend uit.

Crea / News

Geef toe, zelfs al geloof je niet meer in de Kerstman, het uitpakken van je Kerstcadeau blijft een magisch moment. Nog vòòr je het inpakpapier scheurt, vraag je je af welke verrassing er deze keer in zit. Het is rond deze zéér herkenbare nieuwsgierigheid dat INNO haar eindejaarscampagne opbouwt: wat zit er toch in dit cadeau? Een kleine reminder: Bij INNO kan je terecht voor een gigantische selectie aan cadeaus. Logisch dus dat INNO zich positioneert als de ideale partner voor het geven van prachtige Kerstcadeaus en die typische cadeau-nieuwsgierigheid.

DDB, ondertussen DVLR DDB, is al drie jaar de creatieve partner van INNO en  lanceerde de nieuwe kerstcampagne van het merk. Een platform dat vertrekt vanuit de slogan: «Pak deze Kerst verrassend uit»

Ontdek de nieuwe indrukwekkende etalages én een augmented reality video op sociale media. Men projecteerde deze 3D-animatie van een enorme geschenkdoos op de facade van de winkel. De doos gaat telkens open en dicht en onthult nieuwe, leuke, fascinerende en zèlfs magische scènes.

Credits campaign

Client: INNO 

Client contact: Elly Zwinnen, Dominique De Pauw, Conny Vierkant, Marie Bragard, Chaimae El Hannouti, Beba Lauro.

Agency : DVLR DDB

Creative Director: Kwint De Meyer

Strategy:  Fiona Boyle, Margot Dedrijvere

Concept & Art Direction: Antoine de Bellefroid

Copywriting : Thomas De Boeck, Célestin Metens

Design & Motion design: Jaimy Vanaken, Olivier Verbeke, Maarten Vranken, Glenn Vanhasselt

Accounts: Marine Gasztonyi, Alice Platteau 

 

Credits video:

Concept & Art Direction: Antoine de Bellefroid

Creative Director: Kwint De Meyer

Production: Make - Leslie Verbist, Shana Duprez

Designer & Video editors: Jaimy Vanaken, Olivier Verbeke, Maarten Vranken 

Sound: Nicolas Van Ruysvelt, Gwenn Nicolay