DVLR DDB en Mediahuis stemmen niet zomaar op buurman Rudy

Bij de lokale verkiezingen stemmen mensen al te vaak voor een kennis of familielid, zonder zijn of haar standpunten echt te kennen. Daarom moedigen Mediahuis (Nieuwsblad, GVA en HBVL) en DVLR DDB je aan om eerst De GemeenteStemtest te doen en voor een politicus te kiezen die echt jouw visie deelt.
In deze nieuwe campagne gooien Mediahuis en DVLR DDB buurman Rudy in het debat. Rudy is een fictieve politicus die jouw stem probeert te winnen in zowel OLV, cinema, radio als een stunt. Maar ken je zijn standpunten eigenlijk...? Stem dus niet zomaar op je sympathieke buurman. Doe eerst De GemeenteStemtest en ontdek voor wie of wat je moet kiezen.
“In het kluwen aan stemtesten differentiëren we ons door een sterke inhoudelijke stemtest met gemeentelijke relevante topics én een fris en herkenbaar verhaal. Wij hopen alvast dat Rudy evenveel harten verovert als andere stemmenkanonnen. En misschien stem je daarna tóch op je buurman,” lacht Dries Vereecke, marketing director B2C van Mediahuis.
CREDITS:
Client: Dries Vereecke, Kris Luyten, Sigrid Vande Kerkhof, Annelies Paredaens, Liesbet Brigou
Agency: DVLR DDB
Creative Director: Johan Roelandt
Account Director: Tom Eilers
Account Manager: Lien Dons
Copywriter: Robin Van De Ryck
Art Director: Henri Verhaegen
Designer: Tuan Phan
Online: Bert Bocanete
Production: Make
Producer: Dominique Turnbull
Voice-over: Lynn Van Royen
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]