DVLR DDB en Mediahuis stemmen niet zomaar op buurman Rudy

Crea / News

Bij de lokale verkiezingen stemmen mensen al te vaak voor een kennis of familielid, zonder zijn of haar standpunten echt te kennen. Daarom moedigen Mediahuis (Nieuwsblad, GVA en HBVL) en DVLR DDB je aan om eerst De GemeenteStemtest te doen en voor een politicus te kiezen die echt jouw visie deelt.

In deze nieuwe campagne gooien Mediahuis en DVLR DDB buurman Rudy in het debat. Rudy is een fictieve politicus die jouw stem probeert te winnen in zowel OLV, cinema, radio als een stunt. Maar ken je zijn standpunten eigenlijk...? Stem dus niet zomaar op je sympathieke buurman. Doe eerst De GemeenteStemtest en ontdek voor wie of wat je moet kiezen. 

“In het kluwen aan stemtesten differentiëren we ons door een sterke inhoudelijke stemtest met gemeentelijke relevante topics én een fris en herkenbaar verhaal. Wij hopen alvast dat Rudy evenveel harten verovert als andere stemmenkanonnen. En misschien stem je daarna tóch op je buurman,” lacht Dries Vereecke, marketing director B2C van Mediahuis.

CREDITS:

Client: Dries Vereecke, Kris Luyten, Sigrid Vande Kerkhof, Annelies Paredaens, Liesbet Brigou

Agency: DVLR DDB
Creative Director: Johan Roelandt

Account Director: Tom Eilers

Account Manager: Lien Dons

Copywriter: Robin Van De Ryck
Art Director: Henri Verhaegen
Designer: Tuan Phan

Online: Bert Bocanete

Production: Make

Producer: Dominique Turnbull

Voice-over: Lynn Van Royen