20 GB mobiele data voor maar 10 euro? Da’s een "ongelooflijke promo" en daar speelt De Vloer (u mag ook DVLR zeggen) in een nieuwe campagne voor hey! telecom leuk op in met een al even ongelooflijke ufo en bijhorend ruimtewezen. DVLR bouwde deze campagne rond een 15” TV-commercial. Daarnaast zal je de ongelooflijke promo ook in het straatbeeld tegenkomen – in OOH’s en DOOH’s, geïnspireerd op vintage filmposters. Ook het 15” radioscript hoor je binnenkort via de (vliegende)-schotelantenne. "Soms voel je het direct: Een simpel idee dat gaat opvallen in een reclameblok. Daarnaast is deze campagne een oefening in heerlijk droge en absurde Belgische humor," vertelt Johan Roelandt van De Vloer.
"Dankzij een creatieve aanpak en onberispelijke uitvoering gaat deze campagne een stevige boost geven aan de visibiliteit van ons merk. Dit is verfrissende creatie die perfect aansluit bij ons ongelooflijke aanbod," voegt Miguel Aguza, Consumer & Business Communication Director bij hey! er nog aan toe. ‘One small step for mankind, one giant leap for hey!’
CREDITS:
Client: hey! telecom
Client contact: Miguel Aguza, Tim Thomaes, Elise Demierbe
Agency: De Vloer
Account Team: Tom Eilers en Lien Dons
Creative Director: Johan Roelandt
Art Director: Henri Verhaegen
Copywriters: Robin Van de Ryck, Matthias De Smet
Graphic Designer: Tom De Vriendt
Production Company: MAKE
Director: Wim Geudens
DOP: Piet Deyeart
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]