20 GB mobiele data voor maar 10 euro? Da’s een "ongelooflijke promo" en daar speelt De Vloer (u mag ook DVLR zeggen) in een nieuwe campagne voor hey! telecom leuk op in met een al even ongelooflijke ufo en bijhorend ruimtewezen. DVLR bouwde deze campagne rond een 15” TV-commercial. Daarnaast zal je de ongelooflijke promo ook in het straatbeeld tegenkomen – in OOH’s en DOOH’s, geïnspireerd op vintage filmposters. Ook het 15” radioscript hoor je binnenkort via de (vliegende)-schotelantenne. "Soms voel je het direct: Een simpel idee dat gaat opvallen in een reclameblok. Daarnaast is deze campagne een oefening in heerlijk droge en absurde Belgische humor," vertelt Johan Roelandt van De Vloer.
"Dankzij een creatieve aanpak en onberispelijke uitvoering gaat deze campagne een stevige boost geven aan de visibiliteit van ons merk. Dit is verfrissende creatie die perfect aansluit bij ons ongelooflijke aanbod," voegt Miguel Aguza, Consumer & Business Communication Director bij hey! er nog aan toe. ‘One small step for mankind, one giant leap for hey!’
CREDITS:
Client: hey! telecom
Client contact: Miguel Aguza, Tim Thomaes, Elise Demierbe
Agency: De Vloer
Account Team: Tom Eilers en Lien Dons
Creative Director: Johan Roelandt
Art Director: Henri Verhaegen
Copywriters: Robin Van de Ryck, Matthias De Smet
Graphic Designer: Tom De Vriendt
Production Company: MAKE
Director: Wim Geudens
DOP: Piet Deyeart
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]