DVLR maakt "ongelooflijke campagne" voor hey! telecom

Crea / News

20 GB mobiele data voor maar 10 euro? Da’s een "ongelooflijke promo" en daar speelt De Vloer (u mag ook DVLR zeggen) in een nieuwe campagne voor hey! telecom leuk op in met een al even ongelooflijke ufo en bijhorend ruimtewezen. DVLR bouwde deze campagne rond een 15” TV-commercial. Daarnaast zal je de ongelooflijke promo ook in het straatbeeld tegenkomen – in OOH’s en DOOH’s, geïnspireerd op vintage filmposters. Ook het 15” radioscript hoor je binnenkort via de (vliegende)-schotelantenne. "Soms voel je het direct: Een simpel idee dat gaat opvallen in een reclameblok. Daarnaast is deze campagne een oefening in heerlijk droge en absurde Belgische humor," vertelt Johan Roelandt van De Vloer.

"Dankzij een creatieve aanpak en onberispelijke uitvoering gaat deze campagne een stevige boost geven aan de visibiliteit van ons merk. Dit is verfrissende creatie die perfect aansluit bij ons ongelooflijke aanbod," voegt Miguel Aguza, Consumer & Business Communication Director bij hey! er nog aan toe. ‘One small step for mankind, one giant leap for hey!’

CREDITS:

Client: hey! telecom

Client contact: Miguel Aguza, Tim Thomaes, Elise Demierbe

Agency: De Vloer

Account Team: Tom Eilers en Lien Dons

Creative Director: Johan Roelandt

Art Director: Henri Verhaegen

Copywriters: Robin Van de Ryck, Matthias De Smet

Graphic Designer: Tom De Vriendt

Production Company: MAKE

Director: Wim Geudens

DOP: Piet Deyeart