DVV en Happiness Brussels zeggen oef

We leven in een wereld vol chatbots, keuzemenu's, apps en e-mails. Maar in een wereld vol digitale mogelijkheden wil je ook soms met een echte mens spreken, zeker als het gaat over ingewikkelde zaken zoals je verzekeringen. Met die wetenschap in het achterhoofd bedacht Happiness Brussels voor DVV Verzekeringen een gepaste campagne. Of zeg maar een 'oef'-campagne, als in: 'oef, een mens.' De menselijke meerwaarde komt in alle mogelijke touchpoints naar voor: radio, digitaal, social en print. Daarbovenop staan de koffie en de koekjes al klaar in de DVV kantoren, want 'u accepteert toch ook de DVV cookies'? Ook via sampling krijgen tal van mensen een doos met een koekje erin.
Credits:
Client: DVV Verzekeringen
Contacts Client: Thierry Constant, Sylvia Van den Broeck, Véronique Dauwe
Agency: Happiness Brussels
CEO & Strategic Director: Karen Corrigan
CD: Geoffrey Hantson
CD: Katrien Bottez
Creation: Niels Sienaert
Creation: Tim Schoenmaeckers
Creation: Simon Pyson
Copywriter French: Catherine Quadens
Graphic Design: Dries Lauwers
Agency Producer: Sophie Gunsbourg
Group Account Director: Hans Smets
Account Manager: Julie Hendrickx
Sound: Sonicville
Photographer: Marc Paeps
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]