We leven in een wereld vol chatbots, keuzemenu's, apps en e-mails. Maar in een wereld vol digitale mogelijkheden wil je ook soms met een echte mens spreken, zeker als het gaat over ingewikkelde zaken zoals je verzekeringen. Met die wetenschap in het achterhoofd bedacht Happiness Brussels voor DVV Verzekeringen een gepaste campagne. Of zeg maar een 'oef'-campagne, als in: 'oef, een mens.' De menselijke meerwaarde komt in alle mogelijke touchpoints naar voor: radio, digitaal, social en print. Daarbovenop staan de koffie en de koekjes al klaar in de DVV kantoren, want 'u accepteert toch ook de DVV cookies'? Ook via sampling krijgen tal van mensen een doos met een koekje erin.
Credits:
Client: DVV Verzekeringen
Contacts Client: Thierry Constant, Sylvia Van den Broeck, Véronique Dauwe
Agency: Happiness Brussels
CEO & Strategic Director: Karen Corrigan
CD: Geoffrey Hantson
CD: Katrien Bottez
Creation: Niels Sienaert
Creation: Tim Schoenmaeckers
Creation: Simon Pyson
Copywriter French: Catherine Quadens
Graphic Design: Dries Lauwers
Agency Producer: Sophie Gunsbourg
Group Account Director: Hans Smets
Account Manager: Julie Hendrickx
Sound: Sonicville
Photographer: Marc Paeps
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]