We leven in een wereld vol chatbots, keuzemenu's, apps en e-mails. Maar in een wereld vol digitale mogelijkheden wil je ook soms met een echte mens spreken, zeker als het gaat over ingewikkelde zaken zoals je verzekeringen. Met die wetenschap in het achterhoofd bedacht Happiness Brussels voor DVV Verzekeringen een gepaste campagne. Of zeg maar een 'oef'-campagne, als in: 'oef, een mens.' De menselijke meerwaarde komt in alle mogelijke touchpoints naar voor: radio, digitaal, social en print. Daarbovenop staan de koffie en de koekjes al klaar in de DVV kantoren, want 'u accepteert toch ook de DVV cookies'? Ook via sampling krijgen tal van mensen een doos met een koekje erin.
Credits:
Client: DVV Verzekeringen
Contacts Client: Thierry Constant, Sylvia Van den Broeck, Véronique Dauwe
Agency: Happiness Brussels
CEO & Strategic Director: Karen Corrigan
CD: Geoffrey Hantson
CD: Katrien Bottez
Creation: Niels Sienaert
Creation: Tim Schoenmaeckers
Creation: Simon Pyson
Copywriter French: Catherine Quadens
Graphic Design: Dries Lauwers
Agency Producer: Sophie Gunsbourg
Group Account Director: Hans Smets
Account Manager: Julie Hendrickx
Sound: Sonicville
Photographer: Marc Paeps
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]