DVV Verzekeringen en Happiness leggen verborgen gebreken bloot

Crea / News

Met de hulp van Happiness postioneert DVV Verzekeringen zich al jaren consequent als de meest menselijke verzekeraar. En met de nieuwste campagne “DVV Verborgen Gebreken Starterskit” voegen ze nogmaals, op een vernieuwende manier, de daad bij het woord.

Iedereen herkent het wel: je wil een woning of een appartement huren, je hebt een coup de foudre bij het plaatsbezoek en vergeet – door te weinig ervaring of teveel enthousiasme – dat er wel’ns verborgen hoekjes en kantjes kunnen zijn. Daarom lanceert DVV Verzekeringen deze campagne. Ze zet niet enkel de Cocoon-woonverzekering in de spotlight, maar helpt vooral ook jongeren bij hun zoektocht naar een eerste huis of appartement. Dat doet DVV Verzekeringen via een ganse toolbox aan tips en tricks. Zo er is bijvoorbeeld een handige podcast die hen op voorhand wapent en uitlegt waar op te letten: gebreken aan waterleiding, elektriciteit,… geen potje blijft onomgekeerd.

Happiness tekende ook een uitgekiende connetiviteitsstrategie uit die ervoor zorgt dat de juiste boodschap bij de juiste doelgroep terecht komt. Wil je zelf de podcasts beluisteren? Dat kan op Spotify, Google Cast of andere gangbare kanalen of op de website van DVV.

Credits

DVV Verzekeringen

David Tornel, Thierry Constant, Elise Mertens de Wilmars, Sylvia Van Den Broeck

Executive Creative Management

Karen Corrigan

Chief Creative Officer

Geoffrey Hantson

Concept proivders

Thomas Cappelle, Mathias Lemielle

Business Director

Hans Smets

Account Executive 

Elise Meulenijzer

Head of Strategy

Isabelle Koelman

Strategic Planning Director

Els Raemdonck

Connectivity planner

Marine Vandenplas, Wesley Roeland

Creative Content Director

Kenny Vermeulen

Creative Content Providers

Lien Sterckens, Estée Janssens

Design

Dries Lauwers, Lisa Leloux 

Motion Design

Karlien Huygels, Nicolas De Keersmaeker 

Copywriters

Dee Verwaetermeulen, Alice Amant, Kenny De Thaey 

Agency Producer

Arthur De Wachter

Production Podcast

Sonhouse

Mediabuying

Initiative Media