DVV verzekeringen en Happiness leveren "gewoon goeie service"

Happiness en DVV verzekeringen lanceren een nieuwe positioneringscampagne met de vraag of er nog ‘gewoon goeie service’ mag zijn.
Gewoon goeie service… het lijkt meer en meer uit onze cultuur te verdwijnen. De zaken zelf online regelen, lijkt de nieuwe norm. In veel sectoren is persoonlijke service daardoor wat naar de achtergrond verdwenen. Maar is dat eigenlijk niet jammer? Zijn er niet veel mensen die daarnaar toch nog op zoek zijn? De consulenten van DVV verzekeringen wonen en werken al meer dan 90 jaar tussen en voor de mensen. Ze weten als geen ander wat echte service betekent.
"Als we om ons heen kijken, dan vragen we ons oprecht af ‘Mag er nog service zijn?’. Service lijkt een hol begrip geworden te zijn, maar wij geven daar écht nog invulling aan," meent Xavier Dumon, directeur marketing & communicatie bij DVV verzekeringen. "Heel wat klanten, jong of oud, zoeken immers net dat ietsje meer: iemand die hen kent en echt kan helpen als het erop aankomt."
"Bij DVV-consulenten zit service ‘gewoon’ in het DNA, van generatie op generatie, terwijl dat eigenlijk niet meer zo gewoon is," beaamt Frans Cuypers, strategisch directeur bij Happiness. "De doelgroep die echt op zoek is naar die extra service is groot, maar kan vaak nergens meer terecht. We vertalen dat inzicht in een nieuwe richting voor DVV, met de merklijn ‘gewoon goeie service’ én met een frisse branding, die service ook opnieuw een modern ‘cool’-gehalte moet geven. Met de lanceringscampagne – die draait rond de vraagstelling ‘Is dat passé?’ – willen we mensen interpelleren en doen stilstaan bij wat ‘service’ vandaag betekent. De nieuwe campagne werkt ook extra motiverend (en valoriserend) voor het netwerk van meer dan 300 DVV-kantoren."
De campagne wordt in sterke lokale media uitgespeeld, met een focus op out of home, "on the go" & digitale formaten.
CREDITS
Client: DVV verzekeringen
Director Marketing & Communication: Xavier Dumon
Head of Communication & CX: Julie Declerck
Senior Campaign Manager: Mélodie Mulatin
Head of Internal Communication: Thierry Constant
Internal Communication Officer: Angele Zawabi Mizaba
Agency: Happiness
CEO & Executive Creative Management: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Creative Director: Lode Vochten
Strategic Director: Frans Cuypers
Managing Director: Hans Smets
Account Director: Corentin Deneufbourg
Account Executive: Katia de Le Hoye
Connectivity & Content Director: Marine Vandenplas
Connectivity Planner: Morgane Bastogne
Concept providers: Catherine Hermans - Iliana Couvez - Jarne Eetesonne - Manuel De Vos
Copywriters: Dee Verwaetermeulen - Debby De Ridder - Stéphane Opdenbosch - Elmer Tazartez
Head of Design: Dries Lauwers
Designers: Lore Snauwaert - Jonathan Kalifat - Raphaël Ricouart
DTP: Loïc Lenoble
Production: Bliss Content
Head of Production: Bart Vande Maele
Head of Motion: Remke Faber
Motion Designers: Simon Schuurman - Aline Schmitt
Production: Aikon
Producer: Arno Costima
DOP: Laurens Van Hove
Fotograaf: Johan Van der Hasselt
1stAC: Pieter Claessens
BTS camera: Simon de Graef
Productie assistent: Johannes Goovaerts
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]