DVV verzekeringen en Happiness leveren "gewoon goeie service"

Crea / News

Happiness en DVV verzekeringen lanceren een nieuwe positioneringscampagne met de vraag of er nog ‘gewoon goeie service’ mag zijn.

Gewoon goeie service… het lijkt meer en meer uit onze cultuur te verdwijnen. De zaken zelf online regelen, lijkt de nieuwe norm. In veel sectoren is persoonlijke service daardoor wat naar de achtergrond verdwenen. Maar is dat eigenlijk niet jammer? Zijn er niet veel mensen die daarnaar toch nog op zoek zijn? De consulenten van DVV verzekeringen wonen en werken al meer dan 90 jaar tussen en voor de mensen. Ze weten als geen ander wat echte service betekent.

"Als we om ons heen kijken, dan vragen we ons oprecht af ‘Mag er nog service zijn?’. Service lijkt een hol begrip geworden te zijn, maar wij geven daar écht nog invulling aan," meent Xavier Dumon, directeur marketing & communicatie bij DVV verzekeringen. "Heel wat klanten, jong of oud, zoeken immers net dat ietsje meer: iemand die hen kent en echt kan helpen als het erop aankomt."

"Bij DVV-consulenten zit service ‘gewoon’ in het DNA, van generatie op generatie, terwijl dat eigenlijk niet meer zo gewoon is," beaamt Frans Cuypers, strategisch directeur bij Happiness. "De doelgroep die echt op zoek is naar die extra service is groot, maar kan vaak nergens meer terecht. We vertalen dat inzicht in een nieuwe richting voor DVV, met de merklijn ‘gewoon goeie service’ én met een frisse branding, die service ook opnieuw een modern ‘cool’-gehalte moet geven. Met de lanceringscampagne – die draait rond de vraagstelling ‘Is dat passé?’ – willen we mensen interpelleren en doen stilstaan bij wat ‘service’ vandaag betekent. De nieuwe campagne werkt ook extra motiverend (en valoriserend) voor het netwerk van meer dan 300 DVV-kantoren."​

De campagne wordt in sterke lokale media uitgespeeld, met een focus op out of home, "on the go" & digitale formaten.

CREDITS

Client: DVV verzekeringen

Director Marketing & Communication: Xavier Dumon

Head of Communication & CX: Julie Declerck

Senior Campaign Manager: Mélodie Mulatin

Head of Internal Communication: Thierry Constant

Internal Communication Officer: Angele Zawabi Mizaba ​

Agency: Happiness

CEO & Executive Creative Management: Karen Corrigan

Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson

Creative Director: Lode Vochten

Strategic Director: Frans Cuypers

Managing Director: Hans Smets

Account Director: Corentin Deneufbourg

Account Executive: Katia de Le Hoye

Connectivity & Content Director: Marine Vandenplas

Connectivity Planner: Morgane Bastogne

Concept providers: Catherine Hermans - Iliana Couvez - Jarne Eetesonne - Manuel De Vos

Copywriters: Dee Verwaetermeulen - Debby De Ridder - Stéphane Opdenbosch - Elmer Tazartez

Head of Design: Dries Lauwers

Designers: Lore Snauwaert - Jonathan Kalifat - Raphaël Ricouart

DTP: Loïc Lenoble

Production: Bliss Content

Head of Production: Bart Vande Maele

Head of Motion: Remke Faber ​

Motion Designers: Simon Schuurman - Aline Schmitt

​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​

Production: Aikon

Producer: Arno Costima ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​

DOP: Laurens Van Hove ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​

Fotograaf: Johan Van der Hasselt

1stAC: Pieter Claessens ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​

BTS camera: Simon de Graef ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​ ​

Productie assistent: Johannes Goovaerts