E-commerce zit in de lift, en zal ook in de toekomst alleen maar blijven groeien. Dat wil zeggen: meer pakjes, maar hoe geraken die zo goed mogelijk bij de consument? Dr. Alea Fairchild, gastprofessor aan de KU Leuven en directeur van de denktank Constantia Institute, deelt op vraag van The Retail Academy op 22 september haar kennis over het logistieke proces. Kosten en levering: wie betaalt? Hoe krijg je alles bij de klant (en eventueel terug)? Hoe beheer je de levertijden? Wat zijn de trends op het vlak van pick-up punten, click & collect en alternatieve leveringsmogelijkheden? Daarnaast komen Thomas Vander Putten (delivery services manager Benelux) en Lieve Van der Borght (commercial director B2C) van Nespresso Belux uitleggen hoe zij het logistiek aspect van hun onlineverkoop aanpakken. Klik hier voor meer informatie en voor het inschrijvingsformulier.
MEDIA BUYER & PLANNER bij Lidl
Overzicht Lidl wil de favoriete supermarkt van België en Luxemburg worden. En we […]
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]