e5, thuis in elke kleerkast met Amphion en Magis

Crea / News

Fashionketen e5 verrast dit seizoen met een kleurrijke en kwaliteitsvolle collectie die in ieders kleerkast thuishoort! Om de nieuwe propositie van e5 kracht bij te zetten, wordt het verhaal op een speelse en dynamische manier verteld vanuit de kleerkast. Jouw kleerkast! In een nieuwe campagne kan je jezelf met één kledingswitch omtoveren van #ladyboss naar #funseeker! De “spot-on” 15 seconden commercial toont dan ook hoe snel je met de e5 collectie mixt & matcht om jouw perfecte look te creëren, voor elk moment en iedere gelegenheid. 

Samen met allround creative agency Amphion zet e5 de (kast)deuren open naar een jonger en dynamisch publiek dat op zoek is naar een fashion provider die hen elke dag kan helpen stralen. Een verhaal waarin kwaliteitsvolle maar betaalbare (Belgische) mode een hoofdrol speelt en dat ervoor zorgt dat iederéén er stijlvol en on-trend kan uitzien. “Iedereen verdient het om er altijd stijlvol uit te zien. e5 heeft de essentials om jou elke dag te ondersteunen en je te helpen stralen in jouw verhaal. Dit willen met deze campagne duidelijk maken,"zegt Olivia Devuyst, marketing & e-commerce manager van het bedrijf.

“We wilden een energieke commercial creëren waarin de kleerkast de verbinder was tussen de nieuwe fashion collectie van e5 en de verschillende needstates van een millenial doelgroep," luidt het dan weer bij Amphion. Dit verhaal wordt verder uitgerold in alle social media channels ismin samenwerking met content agency Magis met onder meer de ‘Kleerkast confessies’, een reeks van ‘snackable’ contentvideo’s waarin bekende Vlamingen hun kastdeuren openzetten en een eigen kijk geven op mode en kleding.