Eastpak-ambassadeurs pakken uit

Eastpak

Communication / News

Eastpak
Eastpak lanceert in acht Europese lidstaten zijn Core Series Ambassadors-programma. Het programma (genoemd naar het Core Series-gamma van Eastpak, bestaande uit stads- en reistassen) bestaat uit 24 Europese ondernemers-ambassadeurs. De bedoeling is dat zij, door middel van hun verworven kennis en vaardigheden, een inspiratiebron zijn voor een een nieuwe generatie ondernemers. De Core Series Ambassadors komen uit verschillende windhoeken en werken in uiteenlopende sectoren in de stad. In België werkt Eastpak samen met de volgende jonge ondernemers:
Cedric Engels van Roundhouse
Roundhouse maakt sound-DNA's voor merken, bedrijven en projecten. Oprichter en soundstrateeg Cedric Engels werd geboren met een passie voor muziek. Na zijn rechtenstudie volgde hij een masteropleiding Audio Engineering & Music Production in Londen. In zijn vrije tijd maakt hij deel uit van het bekende DJ duo Hermanos Inglesos.
Martijn Joris van Twikit
Productontwikkelaar Martijn Joris is een van de drie oprichters van de Antwerpse start-up Twikit. Twikit faciliteert 3D personalisatie voor merken en retailers en stelt hen in staat om op een eenvoudige manier 3D producten op maat te creëren en te produceren.
Victor Luyckx van Kerk Gent
Als hij niet achter de draaitafels staat als Maté, of partyconcepten bedenkt en ontwikkelt als Nächtvøgels, dan vind je Victor Luyckx bij Kerk Gent. Kerk Gent is een ontmoetingsplaats net buiten Gent, op een voormalig en vervallen bedrijfsterrein. Samen met zijn businesspartners heeft Victor de locatie een nieuwe functie geven, met workshops, tentoonstellingen, feestjes, werkruimtes voor jonge artiesten, een coffeebar en een stadstuin.
Het hoogtepunt van het project is een Europese wedstrijd waarin Eastpak op zoek gaat naar de meest opmerkelijke nieuwe ondernemer.