Easykit bouwt mee aan een nieuwe generatie (ver)bouwers met Amphion

Crea / News

Easykit, de marktleider in zelfbouwpakketten, lanceert een nieuwe crossmedia campagne om (ver)bouwers bewust te maken dat ze veel goedkoper zelf en met begeleiding hun (ver)bouwplannen kunnen realiseren.

Samen met Amphion werkte Easykit een merkherpositionering uit die vertaald werd naar een crossmedia campagne, bestaande uit tv, digital tv, Google SEA/SEO en social media. Deze campagne vormt een belangrijke stap in Easykit's missie om (ver)bouwers te helpen om betaalbaar te (ver)bouwen.

Amphion's creatief campagne-idee haakt in op Easykit's filosofie "Doe het zelf, het is easy" dankzij de begeleiding van Easykit. De campagne laat zien hoe Easykit's op maat gemaakte bouwpakketten en toegankelijke begeleiding (ver)bouwers in staat stellen om zelf verbouwingen uit te voeren met professionele resultaten, terwijl tot wel 50% op budget bespaard kan worden.

Om de flow van dit proces extra in de verf te zetten - pun intended- schreef Amphion een flowende rap met bijhorende videoclip. Voor de productie van de commercial werd een beroep gedaan op videoproductiebedrijf Pelican Street, experts in muziekvideo's, die Amphion's creatief idee uitgewerkt hebben tot een speelse commercial waarbij muziek en storytelling hand-in-hand gaan. 

Met deze campagne is Easykit klaar om renovatiemarkt te herdefiniëren en duidelijk te maken dat met Easykit het transformeren van een huis tot een droomhuis binnen ieders handbereik ligt.