Lotus Bakeries doet een beroep op Eden Hazard om zijn globale ambities mee waar te maken. De koekjesfabrikant schakelt de Rode Duivel en Chelsea-speler in een reclamespot in. Daarin moet hij een voetbal door een gat in een muur van kopjes mikken om een Biscoff - zo heet het beroemde speculaaskoekje in het buitenland - in een schoteltje te laten vallen. TBWA bedacht de spot en campagne. Hier ziet u hoe de topvoetballer het doet.
https://www.youtube.com/watch?v=uQUZu8hJ8lw
Lotus Bakeries deed onlangs twee overnames in het Verenigd Koninkrijk en opent in 2019 een fabriek in de Verenigde Staten. De koekjesfabrikant heeft overduidelijk internationale ambities.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]