Lotus Bakeries doet een beroep op Eden Hazard om zijn globale ambities mee waar te maken. De koekjesfabrikant schakelt de Rode Duivel en Chelsea-speler in een reclamespot in. Daarin moet hij een voetbal door een gat in een muur van kopjes mikken om een Biscoff - zo heet het beroemde speculaaskoekje in het buitenland - in een schoteltje te laten vallen. TBWA bedacht de spot en campagne. Hier ziet u hoe de topvoetballer het doet.
Lotus Bakeries deed onlangs twee overnames in het Verenigd Koninkrijk en opent in 2019 een fabriek in de Verenigde Staten. De koekjesfabrikant heeft overduidelijk internationale ambities.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]
Communication officer bij Tiense Suiker
Tiense Suikerraffinaderij is een referentie in de Belgische voedingsindustrie. Bij ons gaan traditie […]