Een campagne van Air voor Belviva, "da moeten we vieren!"

Crea / News

Waarom wachten op excuses om te feesten als je ze zelf kan verzinnen ? Dat is het idee dat Air heeft bedacht voor de lancering van het nieuwe creatieve merkplatform van Belviva.

We staan wereldwijd bekend om onze levensstijl, ons optimisme en onze passie voor feesten. En ook al is dat vandaag niet zo evident, toch willen we iedereen eraan herinneren dat je niet veel nodig hebt om een feestje in gang te steken,” zegt Romain Félix, creative director bij Air. Laten de excuses om te feesten op zich wachten ? Verzin er dan zelf één ! Een beetje zon, een meeting die wordt geannuleerd of een persbericht dat op tijd wordt uitgestuurd… het zijn allemaal prima redenen om te feesten, uiteraard met een pak frieten van Belviva.”

De campagne #Damoetewevieren nodigt iedereen uit om elk pak frieten halfvol te zien. Ze komt tot leven in een film die het nieuwe merkplatform lanceert, alsook via een reeks top topical posts met feestexcuses die een heel jaar lang kunnen gedeeld worden.

https://www.youtube.com/watch?v=k0kj9Q2Rz-8&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?v=YAxMO-2NESo

Credits

Klant: Iglo Belgium

Contacten: Romy Tourne, Els Uyttebroek

Agency: AIR BRUSSELS 

CD: Air Creative Council 

Creatie: Bas De Hooghe, Romain Félix, John Benois, Arnaud Bailly, Karel De Mulder.

Design: Aurélie Prestigiacomo

Client Manager: Hans Michiels, Pauline Héraly

Agency Producer: Bérengère Lurquin

Production Company: Amok

Executive Producer: Filip Van Geffelen

Director: Dimitri Sterkens

D.O.P.:  Sam Ostyn