Waarom wachten op excuses om te feesten als je ze zelf kan verzinnen ? Dat is het idee dat Air heeft bedacht voor de lancering van het nieuwe creatieve merkplatform van Belviva.
“We staan wereldwijd bekend om onze levensstijl, ons optimisme en onze passie voor feesten. En ook al is dat vandaag niet zo evident, toch willen we iedereen eraan herinneren dat je niet veel nodig hebt om een feestje in gang te steken,” zegt Romain Félix, creative director bij Air. “Laten de excuses om te feesten op zich wachten ? Verzin er dan zelf één ! Een beetje zon, een meeting die wordt geannuleerd of een persbericht dat op tijd wordt uitgestuurd… het zijn allemaal prima redenen om te feesten, uiteraard met een pak frieten van Belviva.”
De campagne #Damoetewevieren nodigt iedereen uit om elk pak frieten halfvol te zien. Ze komt tot leven in een film die het nieuwe merkplatform lanceert, alsook via een reeks top topical posts met feestexcuses die een heel jaar lang kunnen gedeeld worden.
Credits
Klant: Iglo Belgium
Contacten: Romy Tourne, Els Uyttebroek
Agency: AIR BRUSSELS
CD: Air Creative Council
Creatie: Bas De Hooghe, Romain Félix, John Benois, Arnaud Bailly, Karel De Mulder.
Design: Aurélie Prestigiacomo
Client Manager: Hans Michiels, Pauline Héraly
Agency Producer: Bérengère Lurquin
Production Company: Amok
Executive Producer: Filip Van Geffelen
Director: Dimitri Sterkens
D.O.P.: Sam Ostyn
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]