Waarom wachten op excuses om te feesten als je ze zelf kan verzinnen ? Dat is het idee dat Air heeft bedacht voor de lancering van het nieuwe creatieve merkplatform van Belviva.
“We staan wereldwijd bekend om onze levensstijl, ons optimisme en onze passie voor feesten. En ook al is dat vandaag niet zo evident, toch willen we iedereen eraan herinneren dat je niet veel nodig hebt om een feestje in gang te steken,” zegt Romain Félix, creative director bij Air. “Laten de excuses om te feesten op zich wachten ? Verzin er dan zelf één ! Een beetje zon, een meeting die wordt geannuleerd of een persbericht dat op tijd wordt uitgestuurd… het zijn allemaal prima redenen om te feesten, uiteraard met een pak frieten van Belviva.”
De campagne #Damoetewevieren nodigt iedereen uit om elk pak frieten halfvol te zien. Ze komt tot leven in een film die het nieuwe merkplatform lanceert, alsook via een reeks top topical posts met feestexcuses die een heel jaar lang kunnen gedeeld worden.
https://www.youtube.com/watch?v=k0kj9Q2Rz-8&feature=emb_logo
https://www.youtube.com/watch?v=YAxMO-2NESo
Credits
Klant: Iglo Belgium
Contacten: Romy Tourne, Els Uyttebroek
Agency: AIR BRUSSELS
CD: Air Creative Council
Creatie: Bas De Hooghe, Romain Félix, John Benois, Arnaud Bailly, Karel De Mulder.
Design: Aurélie Prestigiacomo
Client Manager: Hans Michiels, Pauline Héraly
Agency Producer: Bérengère Lurquin
Production Company: Amok
Executive Producer: Filip Van Geffelen
Director: Dimitri Sterkens
D.O.P.: Sam Ostyn
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]