Een cape voor de Rode Duivels

Coca-Cola doet een beroep op Aazio voor zijn promotie. Het bureau, dat zich in productgerichte communicatie specialiseert, pakt uit met een tricolore multi-cape waarin supporters de Rode Duivels kunnen aanmoedigen. De cape is inderdaad bijzonder multifunctioneel: supporters kunnen ze dragen als cape, kilt, sjaal, bandana of zelfs als rok. Kortom, de creativiteit van de fans wordt op de proef gesteld. Of misschien ook niet, want de multi-cape kan ook eenvoudigweg gezwaaid worden als vlag. Aazio heeft een leaflet ontworpen om zeven mogelijkheden te suggereren voor de supporters.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]