Een cape voor de Rode Duivels

![LEAFLET COCA COLA-vect_HR[1]](https://s3.eu-west-3.amazonaws.com/pub.be/2016/06/LEAFLET-COCA-COLA-vect_HR1-600x205.jpg)
Coca-Cola doet een beroep op Aazio voor zijn promotie. Het bureau, dat zich in productgerichte communicatie specialiseert, pakt uit met een tricolore multi-cape waarin supporters de Rode Duivels kunnen aanmoedigen. De cape is inderdaad bijzonder multifunctioneel: supporters kunnen ze dragen als cape, kilt, sjaal, bandana of zelfs als rok. Kortom, de creativiteit van de fans wordt op de proef gesteld. Of misschien ook niet, want de multi-cape kan ook eenvoudigweg gezwaaid worden als vlag. Aazio heeft een leaflet ontworpen om zeven mogelijkheden te suggereren voor de supporters.
![Aazio[1]](https://s3.eu-west-3.amazonaws.com/pub.be/2016/06/Aazio1-600x310.jpg)

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


