Een cape voor de Rode Duivels

Coca-Cola doet een beroep op Aazio voor zijn promotie. Het bureau, dat zich in productgerichte communicatie specialiseert, pakt uit met een tricolore multi-cape waarin supporters de Rode Duivels kunnen aanmoedigen. De cape is inderdaad bijzonder multifunctioneel: supporters kunnen ze dragen als cape, kilt, sjaal, bandana of zelfs als rok. Kortom, de creativiteit van de fans wordt op de proef gesteld. Of misschien ook niet, want de multi-cape kan ook eenvoudigweg gezwaaid worden als vlag. Aazio heeft een leaflet ontworpen om zeven mogelijkheden te suggereren voor de supporters.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]