Twee weken geleden kondigde BeTv de start van Be Addict aan. Ondertussen rolt het betaaltelevisieplatform een grootse campagne uit om het publiek warm te maken voor het nieuwe aanbod. De campagne voert een derde oog op om duidelijk te maken dat je alleen zo van alle inhoud kan genieten op Be Addict. Air ontwikkelde de campagne voor televisie, bioscoop, magazines, dagbladen, radio, buitenreclame, online en POS-materiaal.
Be Addict belooft zijn publiek een vloed aan films, series en televisieprogramma's, onder meer dankzij zijn samenwerking met HBO.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]