Kweek een derde oog voor Be Addict


Twee weken geleden kondigde BeTv de start van Be Addict aan. Ondertussen rolt het betaaltelevisieplatform een grootse campagne uit om het publiek warm te maken voor het nieuwe aanbod. De campagne voert een derde oog op om duidelijk te maken dat je alleen zo van alle inhoud kan genieten op Be Addict. Air ontwikkelde de campagne voor televisie, bioscoop, magazines, dagbladen, radio, buitenreclame, online en POS-materiaal.
Be Addict belooft zijn publiek een vloed aan films, series en televisieprogramma's, onder meer dankzij zijn samenwerking met HBO.



CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


