Twee weken geleden kondigde BeTv de start van Be Addict aan. Ondertussen rolt het betaaltelevisieplatform een grootse campagne uit om het publiek warm te maken voor het nieuwe aanbod. De campagne voert een derde oog op om duidelijk te maken dat je alleen zo van alle inhoud kan genieten op Be Addict. Air ontwikkelde de campagne voor televisie, bioscoop, magazines, dagbladen, radio, buitenreclame, online en POS-materiaal.
Be Addict belooft zijn publiek een vloed aan films, series en televisieprogramma's, onder meer dankzij zijn samenwerking met HBO.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]