Kweek een derde oog voor Be Addict

Twee weken geleden kondigde BeTv de start van Be Addict aan. Ondertussen rolt het betaaltelevisieplatform een grootse campagne uit om het publiek warm te maken voor het nieuwe aanbod. De campagne voert een derde oog op om duidelijk te maken dat je alleen zo van alle inhoud kan genieten op Be Addict. Air ontwikkelde de campagne voor televisie, bioscoop, magazines, dagbladen, radio, buitenreclame, online en POS-materiaal.
Be Addict belooft zijn publiek een vloed aan films, series en televisieprogramma's, onder meer dankzij zijn samenwerking met HBO.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]