Op tafel liggen de resultaten van een volledig nieuwe eerste golf. De publicatie van september 2014 is dus de derde sinds de resultaten twee keer per jaar worden uitgegeven. De bioscoopstudie blijft het traditionele schema aanhouden, waarbij de resultaten jaarlijks worden gepubliceerd; In de onderstaande tabel zien we de agenda van de studie. De basis blijft de publicatie van gegevens uit 10.000 interviews. Men heeft het systeem van de mobiele gemiddelden geïntroduceerd om bereikcijfers te genereren. De digitale kwestie is in dit tweede jaar veldonderzoek herwerkt en herleid tot een vereenvoudigd schema waarin de PDF en apps samen zitten verwerkt. Het patroon van de vragenlijst zelf is onveranderd gebleven, met een filtervraag over de lectuur van digitale versies in het algemeen. Wie negatief antwoordt, volgt een onveranderd traject ten opzichte van de 'old school' persstudies (2010-2012) die zich enkel richtten op de papieren lezers. Wie positief antwoordt, krijgt eerst vragen over zijn papieren en nadien over zijn digitale leesgedrag.
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]
Internationale Marketing Manager - Herock
DE TIJD DAT WERKKLEDING EN VEILIGHEIDSSCHOENEN ALLEEN MAAR FUNCTIONEEL HOEFT TE ZIJN IS […]
Account Executive - Advertype
Hybride (Boortmeerbeek) Fulltime - monday to friday Are you our type? […]