Op 21 maart is het Werelddownsyndroomdag. Na het grote succes van de vorige twee edities van #steunkousen roept Eén op om op die dag opnieuw twee verschillende sokken aan te doen. Twee verschillende sokken zijn het symbool geworden van Werelddownsyndroomdag en tonen aan dat anders zijn dik oké is.
Net als vorig jaar slaat Eén de handen in elkaar met Veritas om sokken te verkopen voor het goede doel. Nieuw is dat Dieter Coppens samen met zijn partner van hun grafisch bureau deze kousen zelf ontworpen heeft. Ze kregen inspiratie voor de ontwerpen van – hoe kan het ook anders – Lisa, Hélène, Lore, Kevin, Martijn en Pieter. De zes reisgenoten uit het eerste en vierde seizoen van Down the road zijn alvast dolenthousiast over het eindresultaat.
De collectie bestaat uit twee mannenparen, twee vrouwenparen en twee kinderparen met verschillende afbeeldingen. De collectie is te herkennen aan de drie pijltjes op de onderkant van elke sok: deze symboliseren het downsyndroom. Per verkocht paar sokken schenkt Eén 1 euro aan een goed doel. De opbrengst van de steunkousen gaat dit jaar naar VillaVip, een organisatie die zich inzet om inclusieve woningen te realiseren voor personen met een beperking. In een VillaVip wonen telkens tien volwassenen met een beperking samen met een inwonend zorgkoppel en hun gezin. De sokken zijn verkrijgbaar bij Veritas vanaf vrijdag 5 maart.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]