Een driesterrenmenu voor het GRP Symposium 2017

Op 21 september organiseert GRP in Bluepoint haar GRP Symposium, een halve dag vol inspirerende sprekers en actuele content.
Part 1: 9.00-10:30
KEYNOTE: Is digital killing itself?
Everything can be measured, so little can be compared. What are the problems, what are the solutions? Presentation of a whitepaper.
Videodata Integration Model: daily delivery of TV and online ratings in the Netherlands (SKO Nederland)
Part 2: 10:40-11:45
Augmented or Virtual reality? What is the strategy of the tech giants? (Jeroen Verkroost)
Cannes Media Lions review (Davy Caluwaerts, Zenith)
Lunch Break 30’
Part 3: 12:15-13:30
Short Introduction on GDPR (General Data Protection Regulation)
What does GDPR mean for digital advertising? (Matthias Matthiesen, IAB Europe)
Is GDPR a showstopper for social media? (Mic Adam, Vanguard Leadership)
Locatie: Bluepoint, Reyerslaan 80, 1030 Brussel
Meer info over inschrijvingen en het volledige programma vindt u op de website.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]