Op 21 september organiseert GRP in Bluepoint haar GRP Symposium, een halve dag vol inspirerende sprekers en actuele content.
Part 1: 9.00-10:30
KEYNOTE: Is digital killing itself?
Everything can be measured, so little can be compared. What are the problems, what are the solutions? Presentation of a whitepaper.
Videodata Integration Model: daily delivery of TV and online ratings in the Netherlands (SKO Nederland)
Part 2: 10:40-11:45
Augmented or Virtual reality? What is the strategy of the tech giants? (Jeroen Verkroost)
Cannes Media Lions review (Davy Caluwaerts, Zenith)
Lunch Break 30’
Part 3: 12:15-13:30
Short Introduction on GDPR (General Data Protection Regulation)
What does GDPR mean for digital advertising? (Matthias Matthiesen, IAB Europe)
Is GDPR a showstopper for social media? (Mic Adam, Vanguard Leadership)
Locatie: Bluepoint, Reyerslaan 80, 1030 Brussel
Meer info over inschrijvingen en het volledige programma vindt u op de website.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]