Ik duurzaam, jij duurzaamt, hij/zij duurzaamt... met Nicolas Lambert


Voor zover er nog twijfel over zou bestaan: het groot aantal studenten op straat is een duidelijk teken van ons verlangen naar een duurzamere wereld. Maar hoe moeten merken dit nu integreren in hun communicatie? En kunnen ze daar winst uit halen zonder daarbij aan greenwashing te doen? We leven in een wereld waarin we beter willen consumeren, maar waar wel een wantrouwen leeft tegenover gevestigde merken. Opletten geblazen dus voor enkele valkuilen!
Welke deze zijn, en welke technieken dan wél werken, hoort u tijdens onze Breakfast Session van 25 maart met Nicholas Lambert, docent aan de Louvain School of Management en directeur van Fairtrade Belgium.

Praktisch:
Waar? PUB House, Arianelaan 5, B-1200 Brussel (Sint-Lambrechts-Woluwet)
Wanneer? 25 maart van 8 uur tot 10.30 uur
Hoe? Bus 45 (St Vincentius/Permeke) of Bus 79 (Schuman), halte Ariane. Gratis parkeren kan bij Caméléon.
Contact: laetitia.fervaille@pub.be
Tarief: PUB Member: 120€, Niet-Abonnees: 240€. 3 Sessies Formule: PUB Member: 150€, Niet-Abonnees: 300€. Prijs excl. BTW. Goed nieuws: voor elke registratie vóór 15 maart (22 uur) geniet u van het Early Bird tarief ! (60€ PUB Members, 120€ Niet-Abonnees).

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


