Voor zover er nog twijfel over zou bestaan: het groot aantal studenten op straat is een duidelijk teken van ons verlangen naar een duurzamere wereld. Maar hoe moeten merken dit nu integreren in hun communicatie? En kunnen ze daar winst uit halen zonder daarbij aan greenwashing te doen? We leven in een wereld waarin we beter willen consumeren, maar waar wel een wantrouwen leeft tegenover gevestigde merken. Opletten geblazen dus voor enkele valkuilen!
Welke deze zijn, en welke technieken dan wél werken, hoort u tijdens onze Breakfast Session van 25 maart met Nicholas Lambert, docent aan de Louvain School of Management en directeur van Fairtrade Belgium.
Praktisch:
Waar? PUB House, Arianelaan 5, B-1200 Brussel (Sint-Lambrechts-Woluwet)
Wanneer? 25 maart van 8 uur tot 10.30 uur
Hoe? Bus 45 (St Vincentius/Permeke) of Bus 79 (Schuman), halte Ariane. Gratis parkeren kan bij Caméléon.
Contact: laetitia.fervaille@pub.be
Tarief: PUB Member: 120€, Niet-Abonnees: 240€. 3 Sessies Formule: PUB Member: 150€, Niet-Abonnees: 300€. Prijs excl. BTW. Goed nieuws: voor elke registratie vóór 15 maart (22 uur) geniet u van het Early Bird tarief ! (60€ PUB Members, 120€ Niet-Abonnees).
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]