Voor zover er nog twijfel over zou bestaan: het groot aantal studenten op straat is een duidelijk teken van ons verlangen naar een duurzamere wereld. Maar hoe moeten merken dit nu integreren in hun communicatie? En kunnen ze daar winst uit halen zonder daarbij aan greenwashing te doen? We leven in een wereld waarin we beter willen consumeren, maar waar wel een wantrouwen leeft tegenover gevestigde merken. Opletten geblazen dus voor enkele valkuilen!
Welke deze zijn, en welke technieken dan wél werken, hoort u tijdens onze Breakfast Session van 25 maart met Nicholas Lambert, docent aan de Louvain School of Management en directeur van Fairtrade Belgium.
Praktisch:
Waar? PUB House, Arianelaan 5, B-1200 Brussel (Sint-Lambrechts-Woluwet)
Wanneer? 25 maart van 8 uur tot 10.30 uur
Hoe? Bus 45 (St Vincentius/Permeke) of Bus 79 (Schuman), halte Ariane. Gratis parkeren kan bij Caméléon.
Contact: laetitia.fervaille@pub.be
Tarief: PUB Member: 120€, Niet-Abonnees: 240€. 3 Sessies Formule: PUB Member: 150€, Niet-Abonnees: 300€. Prijs excl. BTW. Goed nieuws: voor elke registratie vóór 15 maart (22 uur) geniet u van het Early Bird tarief ! (60€ PUB Members, 120€ Niet-Abonnees).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]