Eerder deze maand lanceerde Eén samen met Mutant een merchcollectie om het 25-jarig jubileum van de populaire soap Thuis te vieren. En met succes, want ondertussen zijn er al zo’n 3.000 stuks verkocht van deze unieke lijn vol hoodies, t-shirts, sokken en badjassen. Om de verjaardag van Thuis nog meer in de kijker te zetten bedacht Mutant aansluitend nog een TV-spot die de talk value van deze populaire soap weergeeft.
https://www.youtube.com/watch?v=Pan00P7ciIc&feature=youtu.be
“Niet alleen binnen de vier muren van een kamer, maar ook in de winkel of aan de schoolpoort hoor je mensen praten over de aflevering van de vorige avond,” zegt Loes Daemen, client manager bij Mutant en topfan van Thuis.. "Al 25 jaar lang leeft deze serie ook buiten de TV en dat bij iedereen. Ongeacht je leeftijd, status of afkomst. Vandaar de campagneThuis leeft bij jou thuis. Al25 jaar lang. In de TV-spots zien we iconische cliffhangers en de explosie aan reacties van verschillende mensen die deze teweeg brachten. Allemaal om aan te tonen wat een invloed de serie heeft bij de mensen in het dagelijks leven. De spot in combinatie met de merch zorgt ervoor dat we alle doelgroepen aanspreken, elk op hun eigen manier."
https://www.youtube.com/watch?v=4mcl8FBxeWI&feature=youtu.be
Credits
Agency Mutant
Brand Eén (VRT)
Client Dorien Claes, Rebecca Van De Voorde
Creative & strategic director Odin Saillé
Creatives Usman Abdul & Thomas Thysens
Creatives Auke Moonen & Alex Noten
Client director Emilie Kino
Production company Fledge
Animation Studio Plankton
Sound Klankwerk
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]