Eén en Mutant laten Thuis bij jouw thuis leven

Crea / News

Eerder deze maand lanceerde Eén samen met Mutant een merchcollectie om het 25-jarig jubileum van de populaire soap Thuis te vieren. En met succes, want ondertussen zijn er al zo’n 3.000 stuks verkocht van deze unieke lijn vol hoodies, t-shirts, sokken en badjassen. Om de verjaardag van Thuis nog meer in de kijker te zetten bedacht Mutant aansluitend nog een TV-spot die de talk value van deze populaire soap weergeeft. 

“Niet alleen binnen de vier muren van een kamer, maar ook in de winkel of aan de schoolpoort hoor je mensen praten over de aflevering van de vorige avond,” zegt Loes Daemen, client manager bij Mutant en topfan van Thuis.. "Al 25 jaar lang leeft deze serie ook buiten de TV en dat bij iedereen. Ongeacht je leeftijd, status of afkomst. Vandaar de campagneThuis leeft bij jou thuis. Al25 jaar lang. In de TV-spots zien we iconische cliffhangers en de explosie aan reacties van verschillende mensen die deze teweeg brachten. Allemaal om aan te tonen wat een invloed de serie heeft bij de mensen in het dagelijks leven. De spot in combinatie met de merch zorgt ervoor dat we alle doelgroepen aanspreken, elk op hun eigen manier."

Credits

Agency                                   Mutant

Brand                                      Eén (VRT)

Client                                    Dorien Claes, Rebecca Van De Voorde

Creative & strategic director   Odin Saillé

Creatives                                Usman Abdul & Thomas Thysens

Creatives                                Auke Moonen & Alex Noten

Client director                        Emilie Kino

Production company              Fledge

Animation                              Studio Plankton

Sound                                      Klankwerk