
(c)alexander-maasch
In 2016 had Apaq W (Agence Wallonne pour la Promotion d'Une Agriculture de Qualité) al aangegeven dat ze niet zouden aarzelen om alles uit de kast te halen om hun kazen te verbeteren. En daar hebben we niet lang op moeten wachten. Radiospots, herbruikbare tassen en andere accessoires: op die manier worden bijna 550 kazen naar voren geschoven. En er is niet enkel Orvalkaas of Maredsous… Elke dag komen er kleine nieuwigheden bij.
Op 28 juni weidde de krant L’Avenir twee pagina’s aan Apaq W. Maar waarom? Omdat het bedrijf voor haar volgende reclamecampagne van plan is om kaas te maken. Samen met bureau Hungry Minds ging Apaq W de uitdaging aan om 550 verbeterde kazen op de tafel te krijgen. De reclamecampagne werd gedraaid in Château Bayar in Dhyyen zal binnenkort onthuld worden. Voor Hungry Minds verliep alles alvast vlot, want zij werkten al eens voor een merk als Chimay.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]