De merken hebben de boodschap goed begrepen: geconfronteerd met een vermenigvuldiging van communicatiekanalen, de versplintering van het publiek en steeds mondigere consumenten kunnen ze niet langer op hun lauweren rusten met klassieke reclame. Activeren is de boodschap! Aan de hand van evenementen, sociale netwerken en acties in de winkel of elders... 'brand activation' blijft terrein winnen. Behalve enkele sporadische acties heeft brand activation zelfs een zekere vorm van regelmaat aangenomen en maakt het volwaardig deel uit van de strategie.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]