De merken hebben de boodschap goed begrepen: geconfronteerd met een vermenigvuldiging van communicatiekanalen, de versplintering van het publiek en steeds mondigere consumenten kunnen ze niet langer op hun lauweren rusten met klassieke reclame. Activeren is de boodschap! Aan de hand van evenementen, sociale netwerken en acties in de winkel of elders... 'brand activation' blijft terrein winnen. Behalve enkele sporadische acties heeft brand activation zelfs een zekere vorm van regelmaat aangenomen en maakt het volwaardig deel uit van de strategie.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]