Eén grote Clear Channel-familie

Communication / News

De werkomgeving van Clear Channel in één woord? Dat zal ‘brainstorming’ zijn. Daar wordt in het bedrijf namelijk volop op ingezet « om ideeën openlijk met werknemers te delen en zo één grote familie te vormen. » Zowel in ons land als internationaal omschrijft de Belgische OOH-specialist zijn waarden als volgt: Flexibility, Forward Thinking, Fulfilling Promises, Fairness & Fast. En die maken zowel intern als extern deel uit van het DNA van het bedrijf, zo vertelt HR Manager Valérie Gobbe. Marine Dehossay

Wat maakt Clear Channel zo speciaal voor haar medewerkers?

Valérie Gobbe: “We promoten een inclusieve werkplek waar iedereen zichzelf kan zijn en zich psychologisch ‘veilig’ kan voelen. Iedereen kan hier praten over wat voor hem of haar belangrijk is. Daarnaast communiceren we open en transparant. En ook al zijn we een grote naam in de markt, toch zijn we één grote familie. Niemand is hier een nummer, iedereen kent en respecteert elkaar! Dat gevoel is sinds de coronacrisis ook alleen maar versterkt. Ieder jaar houden we een internationale of lokale bevraging naar tevredenheid en betrokkenheid, met aandacht voor de thema’s welzijn of interne communicatie. Daarna delen we de resultaten openlijk met de teams en brainstormen we over wat er beter kan. Dit kan variëren van de koffiemachine over internationale groepscommunicatie tot de balans tussen werk en privé.” 

[...] Volgende vragen zijn: hoe probeert Clear Channel de werkomgeving aangenaam te maken?; op welke manier communiceren ze intern en extern? en meer! U leest alles bij de vertaalde artikels van PUB nr.4