Sluit de ogen en beeld u de smaak in van de nieuwe Master Burger van Burger King België. Zijn burger van Angus rundsvlees, “flame grilled to perfection”, op een zacht broodje en zorgvuldig op smaak gebracht met gesmolten cheddarkaas en een mayonaise op basis van mosterd à l’ancienne en uitjes... is hij perfect zo? Voor Burger King ontbreekt nog één laatste ingrediënt: een Michelinster.
Daarom hebben Burger King België en Buzzman besloten om deze prestigieuze erkenning proberen binnen te rijven. En wie kan dit gerecht beter bekronen dan de inspecteurs van de beroemde ‘Rode Gids’? In een open brief in de pers gaat Kevin Derycke, CEO van het merk, zo ver dat hij de mysterieuze sterrenmakers op de proef stelt: “Hebt u er trouwens veel in uw rode boekje staan die uitzonderlijke gerechten op slechts vijf minuten tijd kunnen serveren, en dat alles gegarandeerd zonder drie maanden op voorhand te moeten reserveren?” Als klap op de vuurpijl is er een petitie gepubliceerd op de sociale netwerken van Burger King die bedoeld is voor de Michelingids (Burger King rekent op uw handtekening).
De campagne is vanaf 23 september zichtbaar in de pers, op sociale media en displays, en door middel van een PR-activatie waarbij journalisten en chef-koks worden uitgenodigd om de Master Burger te komen proeven in een van de Burger King-restaurants.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]