Tony Naudts-Ducène verlaat Serviceplan Group

News / People

Na iets meer dan twee jaar bij House of Communication Brussels te hebben doorgebracht, verlaat Tony Naudts-Ducène, creative leader voornamelijk gewijd aan de klant Aldi, het bureau voor een andere professionele uitdaging langs adverteerderskant. Hij gaat als creative director voor Colruyt Group aan de slag. Zijn echtgenote, An Rietjens, die samen met hem het creatieve team van Serviceplan leidde, verandert van functie en komt de strategische afdeling van het bureau versterken met de rol van creative strategist leader. 

"Ik wil Tony hartelijk bedanken voor zijn professionalisme en voor zijn actieve bijdrage aan de positionering van Aldi en de lancering van Willie Witloof," zegt Peter Vande Graveele, CEO van Serviceplan Group Belux. "Dit jaar vieren we het 10-jarig bestaan van ons House of Communication in Brussel en dat biedt de kans om een nieuwe creatieve ziel in onze bureaus te blazen. Liefhebbers voor de job welkom! We zijn gecertificeerd als Great Place to Work, onze internationale aanwezigheid behoort tot de wereldtop in creativiteit en we werken voor prachtige merken - Argenta, ALDI, BMW, C&A, Decathlon, L’Oréal, Mars, Mini, Nikon, Shell, etc. - die niets anders dan creativiteit op hun niveau verwachten," klinkt het.