Een nieuwe look voor Bristol, een nieuwe stap voor Darwin

Crea / News

Bristol en Darwin BBDO staken samen met productiehuis Bounce Rocks de handen uit de mouwen om het modemerk Bristol in een gloednieuw schoentje te steken. In de nieuwe visuele stijl en rebranding spelen kleur, dynamiek en zelfexpressie de hoofdrol. “Een creatieve samenwerking die magie creëert,” zegt Stefanie Bloemen, marketing manager bij Euro Shoe Group.

Bristol heeft naar eigen zeggen een outfit voor elke persoonlijkheid. "Dat idee uit zich in het speels contrast tussen de modellen, die op hun beurt elk paar schoenen doen blinken op hun manier, en dat telkens in een kleurrijke omgeving die positiviteit schreeuwt. Dat extra laagje attitude is dan ook een bewuste keuze in een wereld waar mode opnieuw een explicietere rol van zelfexpressie met zich meedraagt. Wie zich goed voelt in zijn kleren, voelt zich goed in zijn vel," klinkt het.

De campagne is nog tot 26 maart te bewonderen via OOH en sociale media.

Credits

Client: Bristol – Stefanie Bloemen

Agency: darwin

Account Team: Eva Maes, Elien Van Simaeys 

Creative Director: Koenraad Lefever

Creation: Maxime Van Parys, Jannik Vinck

Production company: Bounce Rocks 

Executive Producer: Roxane Lemaire

Producer: Charlotte Eggerickx

Production assistants: Sam Vanonckelen & Amber Schildermans Boon 

Photography & direction: Lise Van Trijp

Light: Louis Kerckhofs 

Videographer: Charlotte Van Noten

Movement coach: Celine D'Hont

Styling: ​Oemer Khan & Zoe Coopman

MUA: Nicky De Winter

Post producer: Marie Mettepenningen

Video post production: Charlotte Van Noten & Seth van Hoecke 

Photo retouching: Maarten De Laet