Bristol en Darwin BBDO staken samen met productiehuis Bounce Rocks de handen uit de mouwen om het modemerk Bristol in een gloednieuw schoentje te steken. In de nieuwe visuele stijl en rebranding spelen kleur, dynamiek en zelfexpressie de hoofdrol. “Een creatieve samenwerking die magie creëert,” zegt Stefanie Bloemen, marketing manager bij Euro Shoe Group.
Bristol heeft naar eigen zeggen een outfit voor elke persoonlijkheid. "Dat idee uit zich in het speels contrast tussen de modellen, die op hun beurt elk paar schoenen doen blinken op hun manier, en dat telkens in een kleurrijke omgeving die positiviteit schreeuwt. Dat extra laagje attitude is dan ook een bewuste keuze in een wereld waar mode opnieuw een explicietere rol van zelfexpressie met zich meedraagt. Wie zich goed voelt in zijn kleren, voelt zich goed in zijn vel," klinkt het.
De campagne is nog tot 26 maart te bewonderen via OOH en sociale media.
Credits
Client: Bristol – Stefanie Bloemen
Agency: darwin
Account Team: Eva Maes, Elien Van Simaeys
Creative Director: Koenraad Lefever
Creation: Maxime Van Parys, Jannik Vinck
Production company: Bounce Rocks
Executive Producer: Roxane Lemaire
Producer: Charlotte Eggerickx
Production assistants: Sam Vanonckelen & Amber Schildermans Boon
Photography & direction: Lise Van Trijp
Light: Louis Kerckhofs
Videographer: Charlotte Van Noten
Movement coach: Celine D'Hont
Styling: Oemer Khan & Zoe Coopman
MUA: Nicky De Winter
Post producer: Marie Mettepenningen
Video post production: Charlotte Van Noten & Seth van Hoecke
Photo retouching: Maarten De Laet
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]