De groep Alpro, pionier en Europees marktleider in de sector van producten op basis van soja, met de merken Alpro en Provamel, innoveert bij het begin van dit jaar opnieuw en verstevigt daarmee zijn strategische positie op de markt van plantaardige producten. Meer dan dertig jaar na de lancering van zijn bekende sojaproducten, heeft de groep twee plantaardige dranken gelanceerd die uitsluitend gemaakt zijn van amandelen of hazelnoten. Deze nieuwe producten – Alpro amandelmelk en Alpro hazelnootdrink – zijn sinds februari in de supermarkt te vinden. Alpro begint zo aan een nieuw hoofdstuk in zijn geschiedenis door nog eens duidelijk te benadrukken dat zijn producten 100% plantaardig zijn.
De firma Alpro werd opgericht in 1980 vanuit de overtuiging dat er in de voedingsgewoonten van de consument plaats was voor plantaardige producten. Alpro was toen gespecialiseerd in de productie van voedingsmiddelen die al het goede van soja bevatten. De Europese groep Alpro is geboren uit de bijzondere voedingseigenschappen van deze producten, die gezond zijn en tegelijkertijd goed voor de planeet.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]