De groep Alpro, pionier en Europees marktleider in de sector van producten op basis van soja, met de merken Alpro en Provamel, innoveert bij het begin van dit jaar opnieuw en verstevigt daarmee zijn strategische positie op de markt van plantaardige producten. Meer dan dertig jaar na de lancering van zijn bekende sojaproducten, heeft de groep twee plantaardige dranken gelanceerd die uitsluitend gemaakt zijn van amandelen of hazelnoten. Deze nieuwe producten – Alpro amandelmelk en Alpro hazelnootdrink – zijn sinds februari in de supermarkt te vinden. Alpro begint zo aan een nieuw hoofdstuk in zijn geschiedenis door nog eens duidelijk te benadrukken dat zijn producten 100% plantaardig zijn.
De firma Alpro werd opgericht in 1980 vanuit de overtuiging dat er in de voedingsgewoonten van de consument plaats was voor plantaardige producten. Alpro was toen gespecialiseerd in de productie van voedingsmiddelen die al het goede van soja bevatten. De Europese groep Alpro is geboren uit de bijzondere voedingseigenschappen van deze producten, die gezond zijn en tegelijkertijd goed voor de planeet.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]