Voor haar allereerste radiocampagne organiseerde reisorganisatie Caractère een pitch bij verschillende radioproductiehuizen. Dat leverde maar weinig resultaat op. Waarna het management besloot het roer om te gooien. Ze stelden zich de vraag: "Welke radiocampagne vinden wij geweldig? Laat ons met de bedenker van die campagne in zee gaan." Dat bleek de beroemde AS Adventure-campagne te zijn van freelance copywriter en radiospecialist Philip Maes. De twee partners zaten al snel op dezelfde strategische en creatieve golflengte. De bijzondere reisbestemmingen, hotels en belevenisreizen van Caractère werden vertaald in een reeks spots met bijzondere vergelijkingen. Onder de vlag ‘Reizen met Caractère. Zo bijzonder als...’ Een aanpak die zorgt voor brede naamsbekendheid en het merk tegelijkertijd inhoudelijk neerzet. Het begin van een nieuwe, bijzondere saga?
Credits
Concept, Copy, Regie: Philip Maes – Freelance copywriter (www.philipmaes.be)
Sound-engineer: Christophe Cossement - Cobra Radio Brewery
Klant: Ilona Stieners, Wim Van Cauter – Caractère NV
Foto © Caractère NV
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]