Is het toeval? In Nederland is straks op kinderen gerichte merchandising in de voeding verboden als het gaat om ongezonde producten. Studio 100, sterk in merchandising, anticipeert bewust of onbewust op deze evolutie (die zou kunnen overwaaien naar België) met de Nutridia K3-biomuesli.
Want zingen jouw energieke kids steeds luidkeels mee met het nummer '10.000 luchtballonnen'? Kunnen ze amper blijven stilstaan bij het horen van de eerste noten van 'Ushuaia'? Dan hebben ze ongetwijfeld nood aan een stevig ontbijt. In samenwerking met Studio 100 ontwikkelde Nutridia K3-biomuesli.
De speltmuesli verrijkt met cacao, noten, pitten en gedroogde vruchten zal in de smaak vallen bij hen. Voor de K3-fans die houden van flakes en fruit is er de klassieke variant met framboos en cranberry's. Mag het iets krokanter zijn? Dan is er de vruchtengranola met rozijnen, krenten, kasha, appel, abrikozen en pruimen.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]