Een stevig ontbijt met K3-biomuesli
Is het toeval? In Nederland is straks op kinderen gerichte merchandising in de voeding verboden als het gaat om ongezonde producten. Studio 100, sterk in merchandising, anticipeert bewust of onbewust op deze evolutie (die zou kunnen overwaaien naar België) met de Nutridia K3-biomuesli.
Want zingen jouw energieke kids steeds luidkeels mee met het nummer '10.000 luchtballonnen'? Kunnen ze amper blijven stilstaan bij het horen van de eerste noten van 'Ushuaia'? Dan hebben ze ongetwijfeld nood aan een stevig ontbijt. In samenwerking met Studio 100 ontwikkelde Nutridia K3-biomuesli.
De speltmuesli verrijkt met cacao, noten, pitten en gedroogde vruchten zal in de smaak vallen bij hen. Voor de K3-fans die houden van flakes en fruit is er de klassieke variant met framboos en cranberry's. Mag het iets krokanter zijn? Dan is er de vruchtengranola met rozijnen, krenten, kasha, appel, abrikozen en pruimen.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]