Een trotse radiocampagne van de BottomLine voor Daoust

Trots. Dat is wat mensen die aan de slag gaan bij tewerkstellingspartner Daoust voelen: ze zijn trots om een plek in te nemen in de maatschappij. Die boodschap zette reclamebureau deBottomLine nogmaals in de kijker met een nieuwe radiocampagne voor 2023, iets wat ze elk jaar doen - telkens met de nodige trots.
Beluister de spotjes hieronder:
Credits
Strategie: Steven Van Dingenen
Creatie: Marijn Vonk
Opvolging: Nathalie Vermoesen & Kelly Le Bruyn
Klant: Charlotte Verstraeten – Daoust Interim
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]