Trots. Dat is wat mensen die aan de slag gaan bij tewerkstellingspartner Daoust voelen: ze zijn trots om een plek in te nemen in de maatschappij. Die boodschap zette reclamebureau deBottomLine nogmaals in de kijker met een nieuwe radiocampagne voor 2023, iets wat ze elk jaar doen - telkens met de nodige trots.
Beluister de spotjes hieronder:
Credits
Strategie: Steven Van Dingenen
Creatie: Marijn Vonk
Opvolging: Nathalie Vermoesen & Kelly Le Bruyn
Klant: Charlotte Verstraeten – Daoust Interim
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]