Eén uit een miljoen kan verschil maken

Het Amerikaanse bureau 72andSunny maakte een mooie spot voor Adidas, Once in a Billion. De Chinezen zijn met veel, maar in sport het komt soms op die ene individuele actie aan. Op die ene flits, op die ene geniale beweging.
En alles kan helpen om China naar een hoger sportief niveau te brengen, natuurlijk. Sportkledij en sportmateriaal van Adidas, de komst van Axel Witsel (niet in deze spot te zien, voor alle duidelijkheid, al menen we wel David Beckham te herkennen) om voetbal populairder (en beter) te maken,...: het hoort er allemaal bij.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]