Eén uit een miljoen kan verschil maken

Het Amerikaanse bureau 72andSunny maakte een mooie spot voor Adidas, Once in a Billion. De Chinezen zijn met veel, maar in sport het komt soms op die ene individuele actie aan. Op die ene flits, op die ene geniale beweging.
En alles kan helpen om China naar een hoger sportief niveau te brengen, natuurlijk. Sportkledij en sportmateriaal van Adidas, de komst van Axel Witsel (niet in deze spot te zien, voor alle duidelijkheid, al menen we wel David Beckham te herkennen) om voetbal populairder (en beter) te maken,...: het hoort er allemaal bij.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


