Het Amerikaanse bureau 72andSunny maakte een mooie spot voor Adidas, Once in a Billion. De Chinezen zijn met veel, maar in sport het komt soms op die ene individuele actie aan. Op die ene flits, op die ene geniale beweging.
En alles kan helpen om China naar een hoger sportief niveau te brengen, natuurlijk. Sportkledij en sportmateriaal van Adidas, de komst van Axel Witsel (niet in deze spot te zien, voor alle duidelijkheid, al menen we wel David Beckham te herkennen) om voetbal populairder (en beter) te maken,...: het hoort er allemaal bij.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]