Het Amerikaanse bureau 72andSunny maakte een mooie spot voor Adidas, Once in a Billion. De Chinezen zijn met veel, maar in sport het komt soms op die ene individuele actie aan. Op die ene flits, op die ene geniale beweging.
En alles kan helpen om China naar een hoger sportief niveau te brengen, natuurlijk. Sportkledij en sportmateriaal van Adidas, de komst van Axel Witsel (niet in deze spot te zien, voor alle duidelijkheid, al menen we wel David Beckham te herkennen) om voetbal populairder (en beter) te maken,...: het hoort er allemaal bij.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]