Eén is dood, leve VRT 1. De nieuwe naam voor de eerste zender van de openbare omroep sluit VRT 1 meer aan bij VRT Max, wat de wisselwerking tussen zender en platform duidelijker moet maken. Samen met de naamsverandering verandert ook de look& feel van de zender, een totaalwerkje van de Franse designstudio Gédéon.
"De uitdaging was om deze toch al populaire zender om te vormen tot een speels universum waar emotie in beweging is en entertainment een doel heeft," klinkt het bij Gédéon. "We zochten naar gedurfd en responsief ontwerp om dit te bereiken, met als resultaat: een levendig kleurenpalet, dynamische animaties en overgangen en verrassende identiteiten die altijd een verhaal vertellen."
Canvas en Ketnet veranderen vooralsnog niet van naam.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]