Een zomer vol merken met The Oval Office

The Oval Office

Crea / News

The Oval Office
Het was een drukke zomer voor The Oval Office. Het Antwerpse marketingbureau heeft er namelijk een pak events en livecommunicaties opzitten voor verschillende merken. Zo stond het bureau deze zomer voor het derde jaar op rij in voor de BMW Beach Lounge in Knokke-Heist, waar BMW-liefhebbers konden genieten van een cocktail of een driegangen-diner met zicht op zee én de nieuwste automodellen.

Ook het Internationaal Cartoonfestival, vlak naast de BMW Beach Lounge, viel onder creatie en uitwerking van The Oval Office. Het bureau verzorgde de mediarelaties en liet het Cartoonfestival volop leven op sociale media. Voor de persconferentie ging het aan de slag met het thema 'Superhelden' en maakte het van de persopening een live event met een echte 'battle of heroes'. En met succes, want de daardoor ontstane buzz leidde de hele zomer lang tot regionale en nationale persaandacht: live gesprekken met de curator in Plage Préférée op Radio 2 en bij La Première, reportages op de regionale televisiezender en talrijke artikels in de nationale en regionale dagbladen en lifestyle magazines.
Internationaal Cartoonfestival
Daarnaast heeft The Oval Office samen met de gemeente Knokke-Heist de communicatiecampagne uitgewerkt voor het paardenspektakel Tagad’Art. Het bureau creëerde daarvoor onder meer affiches, radio- en tvspots, flyers en print advertenties. De start van de campagne was een feestelijke première voor een volle zaal van genodigden, bekende Vlamingen en journalisten. Ook nadien werd de pers op de hoogte gehouden van het reilen en zeilen voor en achter de schermen van Tagad'Art. Het resultaat? Reportages in de journaals van de VRT, RTBF en Focus-WTV alsook op Radio 2, heel wat artikels en interviews in kranten en magazines.
IMG_0749
De zomer afsluiten deed het bureau uiteindelijk met de lancering van het nieuwe één, een samenwerking tussen de event en brand activation teams van The Oval Office, de VRT en het reclamebureau Make Lemonade. Om de kijkers op een leuke manier kennis te laten maken met het vernieuwde merk, werden vakantiegangers op Brussels Airport verwelkomd door verwelkomd door enkele bekende gezichten van de zender.
Brussels Airport Die deelden ijsjes uit, gingen met fans op de foto en speelden spelletjes met de kinderen.