Eenhoud maakt digitale macht
IPB en Rossel Advertising hebben een akkoord met historische proporties aangeknoopt. De twee regieën gaan de krachten bundelen en de taken van hun respectieve webinventarissen verdelen. De eerste neemt de video's voor zijn rekening, de tweede de banners. Het verbond doet stof opwaaien aangezien IP ook de PNU gaat vervoegen. De RTL heeft op haar beurt ingestemd met de syndicatie van haar video's, wat ze tot voor kort categoriek weigerde. De Franstalige websites van Corelio, De Persgroep en Rossel plukken daar voortaan de vruchten van.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]