Eenhoud maakt digitale macht
IPB en Rossel Advertising hebben een akkoord met historische proporties aangeknoopt. De twee regieën gaan de krachten bundelen en de taken van hun respectieve webinventarissen verdelen. De eerste neemt de video's voor zijn rekening, de tweede de banners. Het verbond doet stof opwaaien aangezien IP ook de PNU gaat vervoegen. De RTL heeft op haar beurt ingestemd met de syndicatie van haar video's, wat ze tot voor kort categoriek weigerde. De Franstalige websites van Corelio, De Persgroep en Rossel plukken daar voortaan de vruchten van.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]