IPB en Rossel Advertising hebben een akkoord met historische proporties aangeknoopt. De twee regieën gaan de krachten bundelen en de taken van hun respectieve webinventarissen verdelen. De eerste neemt de video's voor zijn rekening, de tweede de banners. Het verbond doet stof opwaaien aangezien IP ook de PNU gaat vervoegen. De RTL heeft op haar beurt ingestemd met de syndicatie van haar video's, wat ze tot voor kort categoriek weigerde. De Franstalige websites van Corelio, De Persgroep en Rossel plukken daar voortaan de vruchten van.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]