Eerst solliciteren, dan dansen

Accent Jobs

Crea / News

Accent JobsAccent Jobs, sterk in digitale rekrutering, zoekt creatievelingen die hun kans willen wagen om een felbegeerde day pass uit de brand te slepen voor Tomorrowland: "Creëer jouw fictieve Tomorrowland droomjob-vacature, stuur een creatieve videosollicitatie in en overtuig het Accent Jobs-team. De meest opvallende sollicitaties worden beloond met twee day passes die toegang geven tot een fantastische ervaring op “het beste festival ter wereld”.

Welke job tijdens Tomorrowland zou voor jongeren dé ultieme droom zijn? Dat vroeg ook Accent Jobs zich dus af. Jérôme Caille, CEO Accent Jobs: "We zijn erg blij om deel te kunnen uitmaken van deze editie van Tomorrowland. Via deze ludieke actie willen we jongeren aanzetten om na te denken over hun droombaan in het kader van de magische Tomorrowland-show. Bij Accent Jobs zijn we er namelijk op gebrand om jobs te vinden waarin mensen elke dag opnieuw vertrouwen kunnen opdoen én we helpen hen bij het kiezen van een job die ze gewoon graag doen, in een uitdagend team of als jonge ondernemer. We zien dat er fantastische kansen zijn op de jobmarkt en we zijn ervan overtuigd dat er fantastische kansen liggen op hun carrièrepad." 

 

Accent Jobs gaat via advertenties op YouTube en een radiocampagne op Studio Brussel op zoek naar enthousiastelingen die hun kans willen wagen om één van de vijf duodaypasses te winnen. De campagne loopt van 10 tot en met 26 juni. De campagne werd uitgewerkt door Dift, creative agency uit Gent.